Tuesday 26 February 2013

Sahabatku Berlianku



Hehehe. Tajuk kali ni sweet2 sokmo je. Kihkih. Kali ni ni aku mo post mengenai rakyat2 jelata yg pernah sekelas dgn aku since 2006 hingga 2010. Kwn sekolah menengah ku, kawan bergilaku, kawan memahami diriku. *keSweeeetan melimpah ruah. Kehkehkeh*

Kalau mau aku describe satu2 org dorang. Bolehhh. Aku berani describe diorang  pasal aku kenal dan tahu pasal diri dorang dari perspektif aku la. Hahahahhahaha *ayat agak tunggang langgang. Selamat membaca* wkwkwkw

Aku syg dorang ni sgt2. Pasal dorang ni kwn2 aku yg kenal siapa aku. Yg tahu mood2 aku. Hahahhaha

Aku punya mood ni agak roller coaster punya patternnnn bha. Kejap good mood, kejap bad mood. Closest friends aku paham la tu mcm mana mo settle ngan aku bila mood aku nda ok. Hahahahha

No comments:

Post a Comment