Tuesday 19 February 2013

Peninsular Malaysia. Negeri Sembilan.

Assalamualaikum! yess! i am back! lama suda nda mengUpdate ini blog. i  tahu, u olls rindu i. terima kasih la. *Buat muka mak datin* hhahahha

as u can read, entry kali ini pasal percutian yg amat sekejap haritu. ada org tanya, " pehal ko pi n9?" Untuk pengetahuan korang, i balik kampung la derrrr. hahahahahha.

aku baru balik ni. muahahha. jujur, berlaku kekeliruan identiti. aku pandai lak terSlang2 semenanjung style kat sabah.

hahaaha. lupa daratan la katakoooo. hahahaha. klu kwn2 aku dgr cara aku ckp, kompom dorang pulaukan aku terus. silap2, daerahkan atau negarakan aku terus. hahahahahha. rileks. i sabahan sejati yg lupa diri kadang2. hahaha

ok. aku kat semenanjung haritu around 11 hari.sekejap kan! SEMEMANGNYA TAK PUASSS! tapi apa boleh buat, byk tggjwb kat sabah ni, so nak tak nak, kena juga balik kan.*jgn tak tahu!!! penganggur pun byk tggjwb ok! nampak kegedikan di situ* kehkehkeh

apa aku suka pasal kampung aku ni (Kuala Pilah, Negeri Sembilan):

1) aman damai jeee suasana dia
2) Ramai saudara mara :)
3) makanan sodappppppp! sampai diet aku terpaksa disisihkan. kehkehkeh
4) RAMAI ciri2 SUAMI IDAMAN!

memang tdak dpt dinafikan, mata aku agak bersinar2 kat sana. jejaka idaman di merata2 tmpt beb. hahahahhaha. Astaghfirullahazzim.

kalau perasan kat facebook aku pun, byk post pasal lelaki tak henti2. hahahaha. bukan gatal nak berlaki. but its abt time for me to think about this matter * dont make me speak english* hahahahhaha

bila aku speak english tu, bermakna kepoyoan aku mula menjelma la tu. jadi, sebelum kepoyoan aku semakin poyo dan memoyokan, bek aku endingkan entri aku hari ni. kehkehkeh.

p/s : nnti aku cerita lagi pasal percutian aku haritu. InshaAllah. :)

Ikhlas,
Nurul Jannah




No comments:

Post a Comment