Wednesday 6 February 2013

Assalamualaikum.

wahai diary,

hari ini saya buat blog. sila tepuk tangan. hahahahhahhaha.
tahula ini blog, bukan diary, biarla bhaaaaa, bukan selalu syok sendiri di internet kan.

ativiti hari ini, duduk di rumah, menjadi anak yg baik kepada keluarga, berlatih jadi suri rumahtangga yang baik, melihat dinding dgn perasaan yg teruja, melihat kipas berpusing2 tanpa henti, konklusinya, menghabiskan masa yg ada di rumah sebagai penganggur yg berdedikasi dan berprinsip.

OH AKTIVITI BELAJAR I MISS YOU!

tahulah mencari ilmu boleh buat di mana2. tapi seperti yg di mention awl2 tadi, saya seorng penganggur yg berprinsip, selagi menganggur selagi itu jgn buka buku! hahahha. prinsip paling tidak berpaedah setakat ini.

hari2 tgk tv, rasanya tv boring sda aku tgk dia hari2. ini notebook 1 malaysia ni pun nda lama rosak ni, gara2 hari2 dibuka. dont fail me now guys (tv and notebook)

pagi smpai petang, dirumah jak laaaaaaaaa. anak yg baik oh aku. tahniah bilang! hahahhaha 

then malam, mengajar! kerja jugaaa bha. tapi nda berapa official la. ini kerja suka hati suka badan. haahahahha. boleh berenti anytime. kononnya.

begitulah hari2 ku very exciting berlalu pergi. nda ko rasa terujaaa aktiiviti aku hari2?

mmg rindu sda belajar ni. walhal, boleh belajar pun skrg, tapi mengada2 mencari alasan mcm2. budak2 zaman skrg. ok. before saya mengarut. baik saya berhenti. hahaha. k daaaa
Wassalam.

sincerely,
Nurul Jannah

No comments:

Post a Comment